Subject: FW: Krediiditeabe jagamise seadus
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 15:54:15 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 20, 2024 11:45 AM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ <[email-masked]>; Eesti 
Juristide Liit MTÜ <[email-masked]>; Eesti Võlanõustajate Liit 
<[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni 
Liit <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>
Subject: Krediiditeabe jagamise seadus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Krediiditeabe jagamise seadus

Registreerimise kuupäev: 20.11.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/5153-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee